Kirjeldus
- õpi programeerimise põhitõdesid
- Toetab Scratch 3.0 ja Python programeerimiskeeli
- Laiendab oma robootika- ja tehnikaalaseid teadmisi
- Projektipõhised kursused ja videojuhendid
- 520 kraadi / 65 kraadi horisontaal/vertikaal HD kaamera.
- 4-rattaveoga mitmesuunaline liikumine
- 6 audio- ja visuaalset tuvastusfunktsiooni
- Infrapuna/geelkuulikesi tulistav heliefektiga kahur
- Erinevad võitluse ja võidusõidu mängufunktsioonid
Astu Robomaster S1 õpperoboti abil programeerimise, robootika ja tehisintellektimaailma.
Selle lõbusa ja interaktiivse roboti saad oma käega valmis konstrueerida ja programeerida. Mängi mänge, soorita üleseandeid ja õpi väärtuslikke oskusi.
DJI road to mastery projektipõhised kursused ja Roboacademy videojuhised teevad algajatest eksperdid, laienavad arusaama robootikast ning annavad tehnilisi teadmisi. Kui robot on valmis ehtitatud, saat ta ellu äratada omaenda kohandatud programeerimisega.
Robotit saab programeerida plokipõhise Scratch 3.0 või Python programeerismiskeeltega. S1 robotile funktsioone ja oskuseid juurde lisades saad ära kasutada kuut erinevat audio- ja visuaalset tuvastusfunktsiooni.
Robotit saab juhtida ja programeerida ühilduva tahvelarvuti või nutitelefoni abil. 1080/720 p gimbali kaamera abil saad nautida FPV vaadet ning mängida ühe- või mitme osalejatega mänge teiste S1 robotite vastu.
46 kohandatavat detaili
Robomaster S1 saab kokku panna 46 kohandatavast detailist. See annab sulle võimaluse S1 isikupärastada ning laiendada ja kohandada ta oskuseid. Seadmel on kuus PWM porti, et saaksid oma robotile lisada eraldi müügil olevat lisavarustust ning teda veelgi enam isikupärastada.
Robomaster rakendus
Robomasteri rakenduse abil saad kogeda kõike, mida S1 suudab sulle pakkuda. Rakenduse abil saad seadet juhtida ning programeerida oma robotile uusi oskusi. Rakendus toetab iOS, Android ja Windows seadmeid, nagu nutitelefonid, tahvelarvutid ja sülearvutid. Mitmikplatvormiga rakendus lubab erinevatel platvormidel koos mängida ja omavahel kohandatud programme jagada.
Tehisintellekti programeerimine + 6 tuvastusfunktsiooni
Robomasteri võimekus on sinu teha – sina otsustad kuidas kombineerida kiite erinevat audio- ja visuaalset tuvastusfunktsiooni:
Joone jälgimine: Loo omaenda interaktiivne rada, mida mööda S1 automaatselt sõidab
Visiooni märgistused: S1 tuvastab ja reageerib kuni 44 erinevale märgistusele, nagu numbri, tähed ja spetsiaalsed märgid.
Jälita: Sa võid S1 le anda võimekuse jälgida ja jälitada inimest, kes on ta vaateväljas.
Plaksutamine: Programm reageerib erinevatele plaksutamise rütmidele ja plaksude arvule.
Käemärgid: S1 suudab reageerida erinevatele füüsilistele käemärkidele
Teised S1 robotid: Sinu S1 võib ära tunda teised S1 robotid ja sooritada kohandatud liikumisi vastavalt sinu programeerimisele.
Teekond meisterlikkuseni
Projektipõhised kursused ja ülesanded aitavad luua programeerija mõtteviisi ning teha algajast eksperdi
RoboAcademy
Videojuhendid on mõeldud andma detailseid juhendeid oma RoboMaster S1 juhtimiseks. Samuti on nad tehtud lõbusaks ja kaasahaaravaks, et sa saaksid parema arusaama füüsikast, matemaatikast ja programeerimise põhialustest.
Scratch ja Python
Sa võid S1 le programeerida erinevaid oskuseid. Scratch 3.0 on algajatele sobiv programeerimiskeel, mille abil on suurepärane alustada loogilise koodi kirjutamise õppimist, kasutades visuaalset plokipõhist kasutajaliidest. Edasijõudnud programeerijate jaoks toetab S1 ka laialt kasutusel olevat Python Programeerimiskeelt.
Madala latentsusega HD kaamera ja 2- teljeline gimbal
Madala latentsusega 1080/720 p gimabliga kaamera abil saad nautida otsevaadet nii sõitmise kui mängimise ajal. Kaamera on kinnitatud kaheteljelisele gimbalile, millel on 540 kraadine horisontaalne ja 65 kraadine vertikaalne liikumine , et pakkuda laia vaatenurka. Et videoedastus oleks sujuv ja stabiilne, töötab gimbal harjasteta mootoriga, mida kasutab IMU ja kohandatud algorütme, et hoida vibratsioon täpsusega +- 0.02 kraadi kontrolli all.
Sisseehtitatud kahur ja mängureziimid
Sisseehitatud kahur kasutab LED tulesid, et jälitada sihtmärke ja vastaseid erinevates mängureziimides . Kahur tulistab kas infrapunakiiri või mittemürgiseid geelkuulikesi. Kuulisalv suudab koiustada korraga 430 kuulikest. Heliefektid ja tagasilöögi tulistamisel aitavad elamust veelgi suurendada. Turvakaalutstel on S1 l limiidid tulistamise kiirusele ja nurgale. Kahurit saab kasutada erinevates mängureziimides, ning sinu S1 mänguaegseid reaktsioone saab laiendada programeerimise abil. Näiteks Hit and run reziim, kus pihta saamise korral pöörab sinu S1 automaatselt ümber ja tulistab vastu. Siin on nimekiri S1 mängureziimidest:
Target practice ja target race: üksikmängijaga reziimid, kus robot skanneerib visiooni märgistusi ning ka sooritab nende pihta proovilaske või sõidab kiiruse peale ühe märgistuse juurest teise juurde.
Race: Mitme mängijaga reziim, kus mitu S1 robotit sõidavad võidu, et skanneerida visiooni märgistusi õiges järjekorras nii kiirest kui võimalik.
Free-For-all: Mitme mängijaga reziim, kus mitu S1 robotit kasutavad sisseehitatud kahurit üksteise peale geelkuuliksei või infrapuna kiiri lasta. Lisaks saab eelise saavutamiseks erinevaid Mystery Bonus boonuseid, nagu uimasus, EMP, ekstreemne kiirus ning võitmatus.
Intelligentsete sensoritega turvis
Robotit ümbritsevad kuus intelligentset turvisepaneeli, mis tuvastavad pihtasaamise. Turvised tuvastavad nii infrapuna kui ka geelkuulikesega füüsiliselt pihta saamist, ning reageerivad pihta saamise reaalajas mängu ajal. LED tuled kahuri külgedel kustuvad ükshaaval peale igat pihta saamist, andes sulle visuaalse info skoori kohta.
4-rattaveoga mitmesuunaline liikumine
Kohandatud mootoril on integreeritud FOC ESC ja mootor annab pöördemomenti kuni 250 mN-n. Lineaarsed Hall efektiga sensorid annavad sulle täpse kontrooli neliveolise roboti esisilla üle. Igaühel 4st Mecanum rattast on 12 rullikut, mille abil saavutad mitmesuunalise liikumise.